søndag 29. april 2012

Babysett, sommergenser og sommervær

Jeg sa jo at jeg skulle få sydd i knapper på babyjakken på onsdag, sånn ble det ikke hehe, hadde med meg alt utstyret på sykehuset, unntatt synål hehe. Så da var det bare å strikke istedet. Men idag fikk jeg sydd i knappene og fikk tatt litt bilder av hele settet:
Fargene lyver litt, men fargene er iallefall brun og litt gulgrønnmelert.

Lillegullet mitt lurte seg med han også, satte seg til for at jeg skulle ta bilde av han.

Ullbuksen

Babylue

Sist innlegg skrev jeg om mitt nyeste prosjekt, en lett sommergenser fra Pickles. Der skrev jeg at jeg kom til å bruke lang tid på kjolen. Men neida, den er ferdig :-) Den ble ganske bra om jeg må si det selv, er ikke helt fornøyd men men.




Lett sommergenser fra Pickles.




Idag har jeg og hunden vært ute å gått lang tur, hvor vi koste oss med kakao og kvikklunsj. (hunden fikk vann da)

Turkos!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar